8.1.07

!خدا حافظ احمدي نژاد
طی روزهای گذشته محمود احمدي نژاد رئیس جمهور ایران از استان خوزستان دیدن کرد و در فرمایشاتی تقریبا معمول و منحصر به فرد (از نوع محمود احمدي نژادی)از دولتهایی نامبرد که مرتبا بر علیه ایران توطئه میکنند و بارها از ملت ایران سیلی خورده اند ولی تا کنون درس عبرت نگرفته اند

رئیس جمهوری ایران در طی یک سخنرانی در اهواز اقدامات شورای امنیت بر علیه ایران را بی اعتبار خواند و همچون گذشته به پا فشاری دولت جمهوری اسلامی برای دستیابی به تکنولوژی هسته ای اشاره کرد .وی همچون گذشته تهدیدات کشورهای خارجی را بی پایه و اساس خواند واعلام کرد که قطعنامه شورای امنیت کاغذ پاره ای بیش نیست.
چندی قبل از این سفر مجلس ایران طرحی را مبنی برتسریع در اجرای برنامه های هسته ای و محدود کردن همکاری با آژانس بين المللی انرژی اتمی به تصویب رسانید هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در مراسم نماز عید قربان کشورهای در گیر در مسئله اتمی ایران را به آرامش دعوت کرده وهرگونه حرکت علیه ایران را به ضرر همه طرفین خواند.
پيش نويس قطعنامه تحريم ايران را ابتدا بريتانيا و فرانسه با همراهی آلمان که عضو شورای امنيت نيست تنظيم کردند و آمريکا نيز موافقت خود را با آن اعلام کرد اما به دليل مخالفت روسيه و چين، اين پيش نويس چند بار اصلاح شد تا اينکه سرانجام به تصويب (رسيد
پس از سخنان شدید اللحن رئیس جمهوری ایران بر ضد دولت و ملت اسرائیل و نادیده گرفتن و بی اساس خواندن قتل عام یهودیان در طول سالهای جنگ دوم جهانی (هولوکاست) از یک سو ودستهای آشکار و پنهان دولت حاکم بر ایران در فلسطین و لبنان و تهدیدات پی در پی ایران از سوی دیگر سبب شده که دولت اسرائیل طرحی را در مورد حمله نظامی به ایران مورد بررسی قرار داده و ایران را به عنوان تهدیدی جدی در مقابل منافع وآرامش در اسرائیل به شمار آورد.
روزنامه ساندی تایمز چاپ لندن خبر از آماده شدن نیروی هوائی اسرائیل برای حمله اتمی به ایران دا د!
محمد علی حسینی سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به این تهدیدات از سوی اسرائیل گفت: هر گونه حمله نظامی بی پاسخ نخواهد ماند.(البته این خبر از سوی مقامات اسرائیلی تکذیب شد)

محمود احمدی نژاد بارها نسل کشی حدود شش میلیون یهودی را در جریان جنگ دوم جهانی افسانه خوانده و بارها در جلسات و حتی چندی پیش در برگزاری کنفرانسی تحت عنوان منکرین هولوکاست خواستار محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار گردیده
(همان گونه که خمینی رهبر سابق و بنیانگذار جمهوری اسلامی بارها خواستار از بین رفتن اسرائیل از صفحه روزگار شده بود )
عملکرد غلط دولت احمدی نژاد بارها برای ایران و ملت ایران دردسر آفرین بوده و سبب تیرگی روابط دیپلماسی ایران با دیگر کشورهای جهان خصوصا جهان غرب گردیده چنانچه پس از اظهارات رئیس جمهوری ایران رهبران 25 کشورعضو اتحادیه اروپا انکار هولوکاست را محکوم کردند این در حالیست که مهمترین مسئله روز جهان دستیابی کشوری با رهبری چنین دولتی به سلاح هسته ای است .حال آنکه به گفته مقامات ایران دولت اسرائیل از مهمترین دشمنان مسلمین و ایران بشمار میاید.
دولت ایران بارها اعلام داشته که فعالیت هسته ای ایران صلح آمیز است ولی با داشتن چنین افکار هولناک و جنگ طلبانه ای پذیرفتن صلح آمیز بودن مقاصد هسته ای ایران از سوی جهانیان تقریبا ناممکن است شورای امنیت سازمان ملل متحد هم حدود دو هفته قبل طرحی را برای اعمال تحریمهای اقتصادی علیه ایران به تصویب رسانید .
حامیان پول:
چین و روسیه دو حامی اصلی ایران در شورای امنیت و کشورهائی که میتوان گفت این دانش را در اختیار ایران قرار داده اند نیز از قطعنامه شورای امنیت علیه ایران پشتیبانی میکنند رهبران چین هم خواستار تصمیمات سریع از سوی ایران در این مورد هستند چرا که تصویب چنین تحریماتی از سوی شورای امنیت را حاکی از احساس ناامنی جامعه جهانی در رابطه با فعالیت هسته ای ایران می دانند.
در آمدهای میلیون دلاری روسیه و چین در راه اندازی و حمایت از تاسیسات هسته ای ایران هم برای مقابله و جلوگیری از اعمال تحریم علیه ایران کافی نبود چرا که برای اغلب کشورهای جهان تیرگی روابط با سایر کشورها و حمایت از دولت آشوب طلب ایران بهای گزافی خواهد داشت. حتی نماینده روسیه تنها راه برای جلوگیری از تعلیق اورانیوم در ایران را فعالیت گسترده در قالب قطعنامه عنوان میکند .
از سوی دیگر دولت آمریکا از تحریمهای دیگری بر علیه حدود 23 شرکت فروش تسلیحات نظامی روسی و چند کشور دیگر خبر داد که با واکنش شدید مقامات روس مواجه گردید.
قائله به اینجا ختم نمیشود احمدي نژاد از این قطعنامه به عنوان توطته ای برای مخالفت داخلی در مقابل دولت یاد میکند وهمچون قبل با شعار دادن سعی در خرید زمان از مردم و سایر مسئولین ایران دارد.

دولت یک دیوانه !
دولت محمود احمدي نژاد از حدود یک سال و نیم قبل با نام دولت مهرورزی آغاز به کار کرد و قول داد که مسائل و مشکلات اقتصادی ایران را با خرج کردن دلار های نفتی حل کند .!
دانشجویان زندانی را با شروع سال جدید تحصیلی به سر کلاسهایشان باز گرداند .!
جلوی برباد رفتن سرمایه های ملی را توسط آقا زاده ها بگیرد و با مافیای قدرت مقابله نماید!
و...
که نه تنها موفق نشد بلکه به عقیده اغلب کارشناسان مسائل اقتصادی ایران با مشکل جدی تورم شدید اقتصادی طی چند سال گذشته روبرو خواهد بود چنانکه اجناس در ایران بسیار گران و اغلب مردم قدرت خرید مایحتاج اولیه زندگی را ندارند .
در طول هفته گذشته 11 شهر ایران با مشکل قطع گاز شهری مواجه شده و احتمال شدید قطع برق هم در ایران وجود دارد .
دولت احمدي نژاد نه تنها دانشجویان را به کلاسهایشان باز نگرداند که حتی برخورد خصمانه تری را نسبت به دانشجویان در پیش گرفت مرگ اکبر محمدی(دانشجو) و فیض مهدوی(زندانی مجاهد) در زندان . اعدام حجت زمانی (زندانی مجاهد) فرا خوان مجدد دانشجویان به دادگاه. قتل شنیع و غیر انسانی شوانه قادری(در کردستان دستگیر و در زیر شدید ترین نوع شکنجه جان خود را از دست داد) حکم اعدام برای ده نفر که در رابطه با وقایع خوزستان دستگیر شده بودند(سه نفر اعدام شدند و هفت نفر تنها چند روز پس از سفراخیر احمدي نژاد به خوزستان حکم اعدام دریافت کردند)شروع برخورد شدید و ضد انسانی با زنان (تحت عنوان همیشگی مبارزه با بد حجابی)حکم اخراج و تعلیق برای بسیاری از دانشجویان

به تمامی موارد داخلی که مسائل دیپلماسی و روابط خارجی را هم که اضافه کنیم و همچنین نطق انقلابی در سازمان ملل و فضای نورانی و معنوی حاکم بر سالن کنفرانس را ...
تازه میماند شکایت دولت ترکیه از ایران برای قطع گاز ارسالی به آن کشور ...
و اقدام به حمایت از عملیاتهای خرابکارانه شیعیان در عراق
تازه این اواخر دیگر عزیزان مهرورز به فکر افتاده اند که دست از حمایت از یک انسان ناقص العقل بردارند شاید بهبودی در اوضاع سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی حاصل شود
در آینده نزدیک همان حامیان محمود احمدي نژاد و سایر مقامات حکومتی ایران وی را استیضاح و از مقام ریاست جمهوری پایین خواهند کشید حتی به گفته سایتهای خبری جمع آوری امضا جهت فراخوان وی به مجلس ایران به اجرا در آمده و طی روزهای آینده شایداین امرصورت پذیرد .

(به نقل از وبلاگ آسمان نیوز تا کنون حدود 70 امضا از نمایندگان جمع آوری گردیده و تنها به دو رای دیگر از سوی نمایندگان مجلس نیاز است)

اگر چنین اتفاقی روی دهد تنها راه برای خلاصی احمدي نژاد از استیضاح و شاید استعفا برخورد معمول نظامی و ترور و شروع استفاده مجدد از عناصر راست افراطی و لباس شخصی هاست البته از معجزه خرافات که علاقمندی شماره یک احمدي نژاد است نباید غافل شد.
و این بر مردم و اقشار روشنفکر جامعه ایران است که ماهیت اصلی دولت ایران را به جهانیان نشان دهند .
تا مردم سایر نقاط جهان بدانند که ملت ایران همواره حامی صلح بوده و هست و در سیاست های جنگ طلبانه دولت ایران شرکت نخواهد کرد.

بهزاد-پیله ور

هفتم ژانويه

1 comment:

Unknown said...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»