27.3.09

با درود، آخرین وضعیت آقای بروجردی به شرح زیر تقدیم می گردد


با درود، آخرین وضعیت آقای بروجردی به شرح زیر تقدیم می گردد
رد درخواست مصالحه با رژیم ایران توسط آیت الله بروجردی
بنا بر آخرین اخبار واصله ، امروز چهارشنبه 5 فروردین ماه ، به آقای بروجردی اجازه تماس تلفنی با نزدیکانشان داده شد. از قرار معلوم، یک روحانی حکومتی که هنوز هویتش فاش نشده، طی روزهای گذشته با ایشان در زندان یزد دیدار نموده و اعتراف کرده است که هرگونه کنترل ما بر روی شما تا کنون بی حاصل بوده و تمامی اقدامات حکومت بر علیه شما چون قطع تلفن و ملاقات ، مانع از انتشار اخبار و پیامهای شما از درون زندان بر روی آنتنهای ماهواره ای و سایتهای اینترنتی نشده است لذا حکومت حاضر است با شخص شما مصالحه کند!
آیت الله بروجردی درجواب گفته اند که چون موضوع من شخصی نیست به هیچ عنوان حاضربه مصالحه نیستم . من خواسته هائی دارم از قبیل لزوم آزادی قلم و بیان و انتخاب آزادانه دین و رفع هر نوع تبعیضی در جامعه و برای این مهم باید مقامات بالادستی مملکت با من وارد مذاکره شوند. اکنون که من تحت حمایتهای مردمی ، نهادهای مدافع حقوق بشر و سازمانهای خبری قرار دارم، وظیفه خود می دانم که از آزادیهای خداداده آحاد ملت دفاع کنم.
لازم به ذکر است آیت الله بروجردی از هفته گذشته تا کنون، از هرگونه امکانات بهداشتی و رفاهی از قبیل آب گرم و برق و تغذیه مناسب محروم می باشند.
همچنین این پیشوای زندانی، در حال حاضر از بیماریهای شدیدی رنج می برند و خواستار دیدار فوری با نماینده ای از سوی سازمان ملل متحد هستند.
http://bameazadi14.blogspot.com/

No comments: