8.9.07

آمریکا برای حمله به جمهوری اسلامی آماده می شود




خبرگزاری روسی نووستی: یکی از کارمندان اسبق سازمان سیا که به نوعی در جریان جنگ اول آمریکا در خلیج فارس و بعد از حمله به عراق درسال 2003 در این کشور خدمت کرده به مجله هارپرز اطلاع داد که آمریکا به طور غیرعلنی برای حمله به اهداف زیادی در جمهوری اسلامی آماده می شود.
وی گفت: "در حال حاضر اعزام گسترده نیروها و تجهیزات به منطقه انجام می شود. اعزام نیروهای نظامی نیروی دریایی آمریکا به خلیج فارس بسیار گران تمام می شود اما در حال حاضر ما سه یگان در آنجا داریم. ما همچنین جنگنده های جدیدی را به "گوام " اعزام نمودیم".
به گزارش این مجله "فعالیت رو به افزایش نیروی دریای آمریکا در کنار مراکز نظامی دریایی در "نورفولک " (ایالت ویرجینیا) کاملا مشهود است".
این مقام آگاه افزود: "تنها یک منطقه در جهان وجود دارد که همه اینها به آنجا اعزام می شوند. در ضمن تمام کسانی که من آنها را می شناسم و کسانی که می توانند در حمله به رژیم تهران شرکت داشته باشند یعنی خلبانان و غیره همه ناپدید شده اند. معمولا کسی از آنها باقی می ماند اما در حال حاضر همه آنها یک دفعه غیب شده اند".
به نظر وی در کنار تحرک غیر معمولی نظامیان آمریکایی ، "اعلامیه های تند کاخ سفید نیز نشان دیگری از احتمال زیاد حمله به رژیم تهران است".
وی گفت: "این اواخر "جرج بوش" دائما از ایران صحبت می کند و سپاه پاسداران را به لیست گروهای تروریستی افزوده است. هر چه می خواهید درباره رییس جمهور فکر کنید اما من حرف وی را قبول دارم که گفت نباید به رژیم تهران اجازه داد که در برنامه هسته ای خود پیشرفت کند".
روزنامه روسی: آمریکا در پی نابودی جمهوری اسلامی است
خبرگزاری روسی نووستی به نقل از روزنامه کراسنایا زویزدا چاپ مسکو نوشت آمریکا قصد دارد طی سه روز با حملات هوایی سنگین حدود 1200 هدف نظامی در جمهوری اسلامی را مورد تهاجم قرار دهد و بدین وسیله توان نظامی این رژیم را نابود سازد.
روزنامه ایتالیایی "کوریر دلاسرا" در این باره می نویسد اگر به پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) چراغ سبز داده شود، عملیات هوایی آغاز خواهد شد و برای این منظور 200 فروند هواپیما از نوع(ب-2وب52) گرفته تا هواپیماهای نامرئی(اف 117 آ) در این عملیات شرکت خواهند کرد.
هدف این حملات تنها مراکز هسته ای و یا مراکز تولید تسلیحات استراتژیکی (موشک و گاز) نبوده بلکه مراکز فرماندهی و هدایت، پایگاه های سپاه پاسداران، وزارتخانه ها و مراکز حیاتی جمهوری اسلامی را نیز شامل می شود.
بر اساس لیست تهیه شده توسط رایانه های کمیته واحد روسای ستادهای نیروهای مسلح آمریکا، تقریبا ده هزار هدف باید نابود گردند. برای این منظور هواپیماهای (ب2وب52)آزمایشات مختلفی با استفاده از بمب های مدرن انجام می دهند که قابلیت نفوذ پذیری بالایی دارد و می تواند بونکرهای زیرزمینی در عمق 60 متری را تخریب کنند.
پنتاگون همچنین در نظر دارد که از تعداد اندکی از نیروهای زمینی خویش در کنار سواحل و مناطق تجهیزات نفتی استفاده کند. از جمله واحد های تفنگداران دریایی باید با حملاتی که احتمالا در پاسخ از سوی سپاه پاسداران صورت گیرد مقابله کنند که از روش "نیش زدن و فرار کردن" استفاده می کند. در این روش از قایق های مین گذاری شده، قایق های تند رو و مین های زیر دریایی استفاده می شود و به واحد های ویژه نیروی دریایی دستور داده شده که با بلوکه کردن تنگه هرمز مقابله کنند.
در صورتی که پاسداران بتوانند تنگه هرمز را مسدود کنند، قرار است که نفت آلاسکا استخراج شده و به طور کامل از ذخایر نفتی خود و بهره گیری از ابزار دیگر که در اثر کاهش صادرات نفتی ایران ممکن است بروز کند، در جهت تسهیل بحران اقتصادی شدید استفاده شود.
لحن خصمانه ای که اخیرا آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی استفاده می کند اتفاقی نیست. چندی پیش "جرج بوش" رییس جمهور آمریکا سخنان تندی ایراد کرد و اعلام نمود که رژیم تهران خاورنزدیک را تحت "هولوکاست هسته ای" قرار داده است.
وی همچنین هشدار داد که آمریکا و متفقین آن تا کاملا دیر نشده آماده مناقشه مستقیم با رژیم تهران هستند. این سخنان بعنوان آن برداشت شد که بوش قاطعانه قصد مقابله با جمهوری اسلامی را دارد.

1 comment:

Human Rights said...

درود بر شما

از تلاش های شما قدر دانی می کنم.

شوق رهایی به روز شد :
اعدام شیوه استمرار حکومت.

www.shahbaziir.blogfa.com

امید به آزادی دمکراسی و حقوق بشر.

[گل]