13.1.08

حمایت از تحصن اعتراضی ١٤-١٨ ژانویه در لندن و تورنتو

حمایت از تحصن اعتراضی ١٤-١٨ ژانویه در لندن


"کمپین دفاع از دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب"، اقدام به برگذاری تحصن 5 روزه در مقابل دفتر مرکزی "سازمان عفو بین الملل" در لندن جهت تحقق مطالبات ذیل نموده‌اند. این تحصن از روز دوشنبه ١٤ شروع و تا روز جمعه‌١٨ژانویه ادامه خواهد داشت.
ما سازمان ها، احزاب و جمع های امضاء کننده این اطلاعیه در تورونتو، ضمن حمایت از تحصن اعتراضی ١٤-١٨ ژانویه در لندن در دفاع از دانشجویان زندانی و مطالبات آنان ، از روز چهارشنبه ١٦ ژانویه تا جمعه ١٨ ژانویه ٢٠٠٨، هر روز از ساعت ٩ صبح تا ٥ بعد از ظهر در مقابل دفتر عفو بین الملل تورونتو خواهیم بود. ما ازمردم آزادیحواه مقیم تورونتو و دیگر سازمانها و جریانات بشر دوست میخواهیم از این حرکت حمایت کنند.
هماهنگ کننده تحصن در تورونتو مینو همیلی: تلفن 3227 919 416 ایمیل
mhomaily@yahoo.com
١-سازمان سراسری پناهندگان ایرانی– بیمرز

متن اطلاعیه "کمپین دفاع از دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب"

تحصن در مقابل دفتر مرکزی عفو بین الملل (لندن) در دفاع از دانشجویان زندانی
بیش از یکماه از دستگیری دهها نفر از فعالین و رهبران دانشجوئی دانشگاههای مختلف ایران میگذرد. همه اخبار رسیده از زندانها حاکی از شکنجه های وحشیانه این دانشجویان توسط مامورین امنیتی و سپاه پاسداران است. اتهامات واهی اغتشاشگری به فعالین یک اعتراض بسیار مسالمت آمیز، و پاپوش دوزی ارتباط با احزاب سیاسی اپوزیسیون، یک توطئه و پرونده سازی آشکار است.
از طرف دیگر علیرغم تلاش وکلا و خانواده ها، آنها تا کنون اجازه ملاقات با دانشجویان زندانی را نداشته اند. حتی از محل نگهداری تعدادی از آنها خبر موثقی در دست نیست. خانواده ها، دوستان و همکلاسی های آنها در نگرانی جدی شبانه روزی به سر می برند. حمایت های داخل و خارج از ایران بی شک تاثیرات خود را داشته و دارند. اما تا زمانیکه این عزیزان آزاد نشده اند، این نگرانی ها به قوت خود باقی است. لذا ما جمعی از ایرانیان تصمیم گرفتیم برای رساندن فریاد آزادیخواهی و حق طلبی آنها و با خواست آزادی فوری و بی قید شرط تمام دستگیرشدگان، تحصنی سازمان دهیم. لذا از روز دوشنبه ١٤ ژانویه تا جمعه ١٨ ژانویه ٢٠٠٨، هر روز از ساعت ٩ صبح تا ٦ بعد از ظهر در مقابل دفتر مرکزی عفو بین الملل خواهیم بود. و ازهمه مردم آزادیخواه و تمام احزاب و سازمانهای انسان دوست میخواهیم که به این تحصن و تلاش برای آزادی این عزیزان بپیوندند.
در این رابطه از سازمان عفو بین الملل بعنوان مرجع ذیصلاح بین المللی خواهان اجرا مفاد زیر هستیم:
· تلاش برای آزادی فوری و بی قید و شرط دانشجویان زندانی
· تلاش برای قطع فوری و بلادرنگ هر گونه شکنجه جسمی و روحی
· تلاش برای دسترسی دانشجویان زندانی به وکلای مدافع خود
· تلاش برای تامین ملاقات فوری خانواده دستگیر شدگان با دانشجویان دربند
درکنار همه تلاشهای این سازمان ما خواهان اعزام هیئتی از طرف آن به تهران برای بررسی همه امکانات و ملزومات لازم در خدمت این امر در کنار خانواده ها و وکلای محترم این عزیزان در محل هستیم.
آدرس عفو بین الملل:
1 Easton StLondon , WC1X 0DW , UK
نزدیکترین ایستگاه قطار:
Farringdon station and kings cross station
هماهنگ کنندگان تحصن: نسرین پرواز - تلفن:07930525382 دیبا علیخانی - تلفن:07956499118
ایمیل: release.students@yahoo.com
کمپین دفاع از دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب
١٠ ژانویه ٢٠٠٨
برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی این عزیزان مراجعه کنید:
http://www.azady-barabary.net

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.