12.12.07

پاسخ دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب به وزارت اطلاعات

آزادی برابری سلام دمکرات
جنابان وزارت اطلاعات!
شما با دستگیری بیش از ٣٠ تن از یاران ما تلاش کردید که مانع برگزاری مراسم های ١٦ آذر در تهران و شهرهای دیگر بشوید. این تلاش شما با شکست روبرو شد!
شبانه یاران ما را دستگیر کردید. به خانه های آنها هجوم بردید و یکبار دیگر چهره واقعی حکومتتان را نشان دادید. با مراجعه خانواده های دستگیر شدگان گفتید خبر ندارید که دستگیر شدگان کجا هستند. منتظر شدید تا ببینید که مراسم های ١٦ آذر اجرا میشوند یا نه٬ بعد از چند روز و با دیدن اجرای این مراسم ها مجبور شدید که بالاخره به انسان ها در ایران بگوﺋید که فرزندانشان را به چه جرمی دزدید و به زندان انداختید. اطلاعیه شما تلاشی برای توجیه شکستتان است! برای توجیه شکستتان به احکام شناخته شده ای دست برده اید: آشوبگر٬ اخلاگر٬ معاندین نظام٬ ایجاد درگیری٬ تیر وکمان٬ سنگ٬ نارنجک صوتی و کارت جعلی.
این ها “جرایم” دانشجویانی است که به میدان آمدند و به پادگان کردن دانشگاه و تحمیل فضای جنگی اعتراض کردند. این ها القابی هستند که شما به دانشجویانی میدهید که صدای انسان را در این جامعه بلند کردند و به زندگی که به ما تحمیل میکنید “نه” گفتند.
همه “جراﺋم” شما علیه یاران ما پوچ هستند! در کشور ما کسی که بجز روزنامه های شما چیز دیگری بخواند متهم به خواندن کتب “ضاله” است! در مراسم های دانشگاه٬ ما نه احتیاجی به تیروکمان داریم و نه سنگ و نارنجک صوتی٬ اسلحه ما کلاممان است. و همین شما را به وحشت انداخته است.
جنابان وزارت اطلاعات!
صف کسانی که به نظر شما بخاطر مقاومت علیه جنگی کردن زندگی و پادگان کردن دانشگاه ٬ ارازل و اوباش هستند٬ بسیار بسیار بزرگ است! به مراسم های ١٦ آذر در همین یک هفته گذشته نگاه کنید! بیاﺋید و میلیون ها دانشجو را به همین جرم بگیرید و در اوین حبس کنید! بیاﺋید اگر جرات آن را دارید!
به شما اطمینان خاطر میدهیم که تا آزادی تک تک یارانمان دانشگاه را روی سرتان خراب خواهیم کرد! شرماتان باد!

2 comments:

Anonymous said...

درود بر شما
يلدا بر شما مبارك
هميشه زنده و پاينده باشيد
مطالبتون رو خوندم
عالي بود
تا آزادي
تا آزادي همه با هم
به وبلاگ تحريم انتخابات سري بزنيد
بدرود

Anonymous said...

درود
هر چه برايتان مي نويسم ارسال نمي شود
يالدا رو تبريك گفتم نيومد ..
به وبلاگ پيش درامدب بر انتخابات برويد ....
ممنتظرتون هستم
پاينده ايران