15.6.09

راهپیمایی روز سه شنبه (امروز) ساعت 5 بعد از ظهر میدان ولی عصر با لباس مشکی. لطفاً اطلاع رسانی کنی


راهپیمایی روز سه شنبه (امروز) ساعت 5 بعد از ظهر میدان ولی عصر با لباس مشکی. لطفاً اطلاع رسانی کنی.1نقطه شروع تجمع:میدان ولیعصر2.لطفا از بلوار کشاورز (خ کارگر) و خیابان کریمخان ( میدان هفت تیر) حرکت خود را برای پیوستن به هسته در میدان ولیعصر آغاز کنید.3.وعده دیدار 5 عصر امروز (سه شنبه)در میدان ولیعصر.4.به سمت شمال حرکت میکنیم.اگر به زمان موعود نرسیدید میتوانید در تقاطع ولیعصر و فاطمی،تقاطع ولیعصر مطهری،تقاطع ولیعصر عباس آباد بصورت جمعی به جمعیت بپیوندید.5.اگر میخواهید بصورت فردی به جمعیت بپیوندید لطفا بین عباس آباد و میدان ونک به خیل جمعیت ولیعصر بپیوندید.6.مجددا در تقاطع میرداماد ولیعصر نیز بصورت گروهی به جمع بپیوندید.7.لطفا در حین راهپیمایی به پارک ساعی و ملت وارد نشده تا موجب تفرق و کاهش حجم بدنه نگردید.8.مابقی مسیر تا جام جم راآهسته حرکت میکنیم9.لطفا از مسیر خارج نشوید.10.لطفا از چهار راه پارک وی تا جام جم را پیش از پیوستن به جمع مورد تجمع قرار ندهید11.لطفا آرامش فیزیکی خود را حفظ کنید اما شور و قدرت صدایتان را حفظ نمایید.12.یکدیگر را به آرامش دعوت کنید.13.بین خیابان میرداماد و جام جم بر قدرت صدای خود بیافزایید.14.بین ونک تا جام جمع دست در دست یکدیگر راه بروید تا دلگرم باشید و قدرت واحد ملت آزاده را به نمایش بگذارید.15..بین میرداماد و جام جم هر ردیف دستهای به هم گره خورده را با هم بالا برده و پایین بیاورید.هر ردیف بالا بردن دستهای خود را پس از پایین آمدن ردیف جلو آغاز کنید تا حرکت موج گونه ایجاد شده و نشان از تداوم خواسته و همگونی حرکت باشد.16.نشانی از رنگ سیاه در پوشش خود داشته باشید تا رنج برده شده و خون ریخته شده را پاس بداریم.17.از هر حرکت تحریک آمیز حذر کنید تا بهانه ای به دست آنان که از ریختن خون مردم آزاده ابایی ندارند ندهیم.18.از آنها که دید خوبی دارند درخواست میشود تا از حرکت عکس بگیرند. سعی کنید از زوایایی عکس بگیرید که عظمت خواست ما برای آزادی مشخص گردد.19.از شعارهای تحریک آمیز اجتناب کنید. از تحریک شبه نظامیان حذر کنید. با صدای پر صلابت خود و هماهنگی در حرکت ,قدرت و خواست جمعی را به نمایش گذارید.20.برای متفرق شدن در پایان تظاهرات از جام جم به سوی میرداماد و ونک بازگشته و از خیابانهای منشعبه برای تفرق استفاده کنید.سعی کنید در هنگام تفرق بسیار عادی رفتار داشته و ابتدا بصورت گروهی و کم کم در گروههای کوچکتر و در نهایت بصورت انفرادی جدا گردید.21.لطفا پس از تظاهرات مجدد تجمع نکنید تا مورد حمله قرار نگیرید.22.وعده بعدی ما پشت بام خانه هاساعت 9-11 با فریاد غریو "آزادی آزادی","الله اکبر"و"مرگ بر دیکتاتور" تا از آنچه که میخواهیم،او که بر او تکیه داریم و پایداری در برابر ظلم بگوییم.بسیار مهم: فراموش نکنید که هدف، آزادی و دستیابی به خواسته مردمی از راه یک جنبش مدنی باصلابت و شکست ناپذیر هست. هدف، خنثی کردن حرکت نفاق آمیز محمود احمدی نژاد و همقطاران فریب خورده وی میباشد. هدف،رودررویی با هموطنانمان نیست. تنها باآرامش خود همراه با شور آزادیخواهی فرزندان این مرز و بوم است که میتوانیم به سایر هموطنان خود در سایه آرزویمان یعنی دموکراسی به توافق بر سر خواستهمان برسیم.درود بر مردم آزاده ایرانما با هم تا رسیدن به هدف ایستاده ایم.
آن خس و خاشاک تویی/پست تر از خاک تویی/شور منم نور منم/عاشق رنجور منم/زور تویی کور تویی/هاله ی بی نور تویی/دلیر بی باک منم/مالک این خاک منم

2 comments:

Anonymous said...

دوستان عزیز لطفا اطلاع رسانی کنید بدلیل توطئه دولت و ترتیب دادن راهپیمایی در مسیر از قبل مشخص شده مامسیر را به خیابان جام جم روبروی جام جم تغییر دادید. لطفا به همه دوستان خود اطلاع دهید.

Anonymous said...

تو که اون ور آبی و خایه نداری خودت پاشی بیای اینجا کس شعر نگو.
امثال تو اگه لاپاشون چیزی بود با وبلاگ زدن شر و وراشون و به خورد ملت نمیدادن.
کس کش مادر جنده حروم زاده